چگونگی اجاره ویلا،سوئیت و آپارتمان در کیش از صفر تا صد -

چگونگی اجاره ویلا،سوئیت و آپارتمان در کیش از صفر تا صد - خبرآنلاین

در مرحله دوم و پس از دریافت بازخوردهای بازدیدکنندگان و مخاطبین بالقوه، فرآیند اصلاح محصول در حین پروسه فروش آغاز شد و طبقه لابی که تا پیش از آن دارای واحدهای مسکونی نیز بود، تماما به کاربرد ورودی و لابی اختصاص داده شده و فضاهای اشتراکی همچون تراس در طبقات بالایی تعریف و بهره برداری شد. سرمایه گذاری در جزیره کیش از تنوع بسیار بالایی به دلیل شرایط ویژه این جزیره به عنوان یک منطقه آزاد و قوانین حاکم بر گمرک و مالیات برخوردار می باشد، کیش یکی از مناطق مهم و حائز اهمیت برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی با توجه به حمایت های سازمان منطقه آزاد از سرمایه گذاران محسوب می شود. یک کم اطراف فضای هتل پیاده روی کردیم و بعدش حرکت کردیم با ماشین تا کمی رکز جزیره رو هم ببینیم . البته برای اقامت در کیش هتل آپارتمان ها و یا مجتمع های اقامتی از دیگر گزینه های پیش روست. برج مسکونی شاراکس یا یوتاور با طراحی و معماری بسیار زیبا به شکل نیم دایره در فاصله ی 100 متری از دریا و در قسمت شرقی جزیره ساخته شده است. 

{خرید اپارتمان در کیش|خرید خانه در کیش|پیش خرید واحد60متری در کیش}

همچنین وجود باغ بام با امکانات تفریحی در طبقه دوازده و سیزده و چهارده به صورت مشاع، امکان لذت بردن از دید و منظر دریا را در اختیار ساکنان قرار می دهد. طراحی بسیار زیبا و جذاب و منطبق با ویژگی های اقلیمی جزیره امکان دید دریا از داخل مشاعات و راهروها را به ساکنین می دهد. کمیسیون اقتصادی و ارزشیابی زمین مصوبه خود را ابلاغ می کند و سپس مجوز تاسیس صادر می شود.6. این شرکت از سال ١٣٨٤ با توجه به نیاز کشور به ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت پروژه های ساختمانی با سازماندهی مجدد و تمرکز بر سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز، فعالیت های خود را در این زمینه ادامه داده است. گروه شرکت های ساختمانی ایرانیان اطلس، مالک برج مسکونی اطلس کیش، باهدف انجام فعالیت های صنعتی و تولیدی در نهم اردیبهشت ١٣٦٥ تاسیس و با شماره ٥٩٧٨٤ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است. معافیت مالیاتی 15 ساله برای دریافت کنندگان مجوز فعالیت اقتصادی- تضمین و حمایت قانونی سرمایه گذاران خارجی- عدم محدودیت در زمینه های مختلف سرمایه گذاران برای دریافت کنندگان مجوز فعالیت اقتصادی - عدم محدودیت در انتقال ارز به دیگر مناطق آزاد ایران با سایر کشورها- معافیت از حقوق گمرکی برای واردات مواد اولیه و ماشینآلات صنعتی واحدهای تولیدی در کیش.- ثبت ساده و آسان شرکتها، مؤسسات صنعتی، مؤسسات فرهنگی و مالکیت معنوی.- تشریفات ساده و هزینه بسیار پایین و مراحل ساده برای صادرات مجدد و ترانزیت کالا.- مقررات آسان برای ورود قانونی تمامی کالاها طبق جدول عوارض گمرکی.- امکان صادرات کالاهای تولید شده در کیش به سرزمین اصلی ایران در چارچوب نظام ارزش افزوده.- فروش / اجاره زمین برای ایرانیان و اجاره زمین برای غیرایرانیان.- شرایط و مقررات ساده کار.- نرخهای مصرف انرژی دراین جزیره مناسب است.- دانشگاهها و مراکزعلمی متعدد و معتبر وجود دارد- موقعیت استراتژیک و نزدیکی به مناطق نفت خیز عسلویه از دیگر ویژگی های این جزیره است.- بندرگاه با قابلیت پهلوگیری شناورها با ظرفیت 10 هزار تن ساخته شده .- نرخ های ترجیحی برای ساخت واحدهای صنعتی Hi- Tech وجود دارد.- نرخهای ترجیحی برای ساخت هتل و اماکن تفریحی وجود دارد.البته هتل های دارای Brand بین المللی از امتیازات بیشتری بهره مند خواهند شد.- برگزاری منظم نمایشگاههای ادواری در زمینه های مختلف در سطح بین المللی که امکان معرفی محصولات را با هزینه کم فراهم می کند.- فعالیت "بورس بین المللی اوراق بهادار" و "بورس نفت و محصولات پتروشیمی" در اینجا انجام می شود.- برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی واحدهای تولیدی معافیت از حقوق گمرکی در نظر گرفته شده.- صدور محصولات به خارج از کشور نیز بدون پرداخت عوارض گمرکی و بندر گاهی انجام می پذیرد.- شرکتها،موسسات صنعتی، موسسات فرهنگی و مالکیت معنوی به آسانی و با سهولت ثبت می گردد.- فروش/ اجاره زمین برای ایرانیان و اجاره طولانی مدت زمین برای خارجیان در این جزیره به راحتی فراهم است.

{|||||||||||||||||||}

آشنا باشند و اطلاعات کافی در مورد مراحل مختلف این فرایند را داشته باشند تا در مراجعه، طرح درخواست و طی کردن مرحله های مختلف دچار مشکل نشوند و از طرح شماتیک این فرایند به عنوان راهنما برای فرایند سرمایه گذاری استفاده نمایند، این مراحل به شرح زیر می باشد:- به مدیریت سرمایه گذاری در معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش درخواست کتبی را ارائه دهید.- فرم درخواست سرمایه گذاری تکمیل و برای انجام طرح توان فنی و مالی ارائه شود.- در مدیریت سرمایه گذاری بررسی های اولیه طرح انجام می گیرد.- توسط مدیریت سرمایه گذاری از معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد درخواست کروکی می شود.- در کمیسیون امور اقتصادی و ارزشیابی زمین موضوع سرمایه گذاری مطرح می گردد.- به سرمایه گذار مصوبه کمیسیون اقتصادی و ارزشیابی زمین ابلاغ می شود.- در صورت موافقت کمیسیون با سرمایه گذار قرارداد منعقد خواهد شد.- سرانجام در مرحله پایانی، زمین به سرمایه گذار تحویل داده می شود. در فرایند سرمایه گذاری صنعتی قبل از تحویل زمین باید 6 مرحله مهم و اولیه را برای شروع سرمایه گذاری در یک طرح سپری کنید که این مراحل شامل موارد زیر هستند:1.

برای رقم خوردن یک سفر خوب و خاطرهانگیز باید خیلی چیزها مهیا باشد. اما بعد از این گروه تحصیلی با افزایش تحصیلات افراد همراهی با خانواده در این سفر فزونی داشته است . از میان پاسخگویانی که این سفر را بر روحیه افراد مؤثر دانسته اند 8/93 درصد این تأثیر را مثبت و 4/4 درصد منفی ارزیابی کرده و 8/1 درصد آنها در این مورد اظهار نظری نکرده اند. از سوی دیگر، تغییر چندباره رویکرد کارفرما منجر به ایجاد ذهنیتی منفی در افراد بومی و ساکنان منطقه شده و از محبوبیت پروژه در میان مخاطبان کاسته شده بود. نتایج این تحقیقات نشان می داد که در صورت افزودن امکانات تفریحی ویژه به مجتمع، هزینه های نگهداری و تعمیرات آن گزاف خواهد شد و از آنجا که غالباً خریداران این پروژه به دنبال خرید مسکن دوم هستند، پرداخت مبالغ هنگفت به منظور تعمیرات و نگهداری برای ایشان منطقی نخواهد بود و چه بسا در این صورت برای بسیاری اقامت در هتل بسیار به صرفه تر از اقامت در واحد مسکونی خواهد بود. نکته دیگر آن که کارفرما در فضاسازی های پروژه امکانات تفریحی خاصی برای این برج ها در نظر نگرفته بود و همین امر سبب می شد تا کارشناسان بسیاری تیم دوان را از پذیرش این پروژه منع کنند.
منبع: خرید خانه نوساز در کیش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.