اجاره خانه در ترکیه، محله های استانبول، ازمیر، آنکارا

اجاره خانه در ترکیه، محله های استانبول، ازمیر، آنکارا 

خرید خانه در ترکیهبه راحتی میتوانید پیاده به تاکسیم و نیشانتاشی بروید. جهت انجام کار میتوانید از طریق ثبت شرکت اقدام کنید . با این حال قیمتها برای بسیاری از افرادی که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را انتخاب می کنند ، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار رقابتی است . اما با تغییر این قانون در سال 2018، مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه از 1 میلیون به 250 هزار دلار تغییر کرد و موجب شد تا متقاضیان بیشتری برای شرکت در این طرح جذاب به سمت املاک کشور ترکیه سرازیر شوند. این قانون در اصل ، برای محافظت از کشاورزی ترکیه از نفوذ خارجی می باشد . قانون ترکیه بین حقوق خارجی و حقوق یک شخص محلی در هنگام مالکیت تمایز قائل می شود . با اعتماد به یک آژانس مطمئن، خرید ایمنی هم خواهید داشت. اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید ، باید در مورد بازار املاک و نحوه مقایسه قیمت ها با آن آشنا شوید . Turk Stat، موسسه آمار ترکیه ، می گوید که مناطق خاصی برای خارجی ها برای خرید ملک در ترکیه محبوب تر از سایر نقاط است . در اینجا چندتا منطقه مهم که بسیاری از ایرانیان در استانبول در این مناطق هستند را نام بردیم و قیمت حدودی آن را به شما گفتیم. 

{خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خانه در ترکیه|خرید منزل در ترکیه}

بعضی مناطق ترکیه به عنوان مناطق نظامی تعریف شده اند . در سال ۲۰۱۷ ، خارجی ها ۸،۱۸۲ خانه در استانبول ، مرکز تجارت ، اقتصاد ، مالی و گردشگری در ترکیه خریداری کردند . سرمایه گذاری خارجی در بازار مسکن ترکیه هیچوقت به این خوبی نبوده است. مشاوران موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی به عنوان موسسه مهاجرتی به ترکیه می توانند اطلاعات به روزی در این خصوص در اختیارتان قرار دهند . مشاورین موسسه مهر آفرین رجبی با در اختیار داشتن به روز ترین اطلاعات آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در خصوص اخذ ویزای کار ترکیه هستند . پس از استانبول نیز شهرهای آنکارا با ۱۴ هزار و ۲۱۸ مورد و ازمیر با ۸۸۰۶ مورد، محبوب ترین شهرها برای خرید خانه در ترکیه بوده اند. مطمئنا بسیاری از کشورها هنوز از تأثیرات آخرین رکود اقتصادی جهانی رنج می برند و بسیاری از آنها تاثیر منفی خود را بر بخش مربوط به ساختمان و املاک خود دارند - بعضی بیشتر از بقیه - و ترکیه نیز از این قضیه متفاوت نیست . هیچ کجای دنیا خانه، ملک و زمین ارزان نیست. مهم نیست که از کدام بخش از جهان هستید . 

{خرید ملک ترکیه|خرید خانه در ترکیه دیوار|خانه در ترکیه خرید}

خرید خانه در ترکیهبرای این که دید کلی از محل های مختلف برای خرید ملک در استانبول داشته باشید، ما سعی می کنیم محله هایی که بیشتر مورد پسند هم وطنان عزیزمان برای خرید خانه در استانبول قرار می گیرد را به اختصار معرفی کنیم. خرید ملک در ترکیه هم آسان و هم دشوار است . ترکیه نیز به همین صورت، اجازهی کار و اشتغال را به راحتی برای هر کسی صادر نمیکند. شاخص های اقتصادی نیز از جمله موارد مهمی هستند که در بحث اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک باید مورد بررسی قرار گیرند. این قبیل از مالکان، قبلا به ترکیه سفر کرده اند و عاشق نقطه ای از این کشور زیبا شده اند و ویلا یا آپارتمانی در آنجا خریده اند تا بتوانند هر وقت که دلشان خواست و توانش را داشتند خود به تنهایی یا همراه با خانواده به ترکیه سفر کنند و دغدغه ی هزینه هتل را هم نداشته باشند. حتما می دانید که خرید خانه گران ترین خریدی است که هر فرد یا خانواده در طول زندگی اش انجام می دهد. دقت داشته باشید که برای دریافت اقامت ترکیه، فراهمکردن مدارک، موضوع بسیار مهمی است که میبایست بهصورت کامل و صحیح، انجام شود. این اجازه معمولا برای یک سال اعطا می شود ؛ همسر و کودکان زیر ۱۸ سال حق دریافت این مجوز را به عنوان همراه دارند .

این مبلغ پیش از این یک میلیون دلار بود. بعضا دیده شده این مبلغ ، از نصف یک کرایه تا حتی دو کرایه نیز بعنوان کمیسیون گرفته شده است! به علاوه استفاده از تاکسی نیز در مقایسه با شهرهای توریستی ترکیه ارزان تر می باشد. از همین ابتدا باید گفت که خوشبختانه قیمت املاک ترکیه نسبت به اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. بسیاری از پیشگامان اموال و کارشناسان سرمایه گذاری در خارج از کشور ، روند ساخت و ساز و بازار املاک در ترکیه را به اسپانیا در دهه ۱۹۸۰ نسبت داده اند ؛ و اگر این چیزی است که به دنبال آن هستید ، خرید ملک در ترکیه می تواند یک فرصت سرمایه گذاری عالی باشد . استانبول در حال حاضر تحت عنوان یک برنامه مدرن سازی مسکن با سرمایه گذاران خرید آپارتمان های مسکونی در ساختمان های بزرگ ، مدرن ، آسمان خراش ها بیشترین سرمایه گذاران را جذب نموده است . تازه زندگی اینها نسبت به بی خانمان های زیر پل ها لوکس است! حداقل قیمت خانه در ترکیه نسبت به شهر و منطقه در این کشور متفاوت است. با وجود این وضعیت در استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه ، پتانسیل زیادی وجود دارد ، و پروژه های زیربنایی فعلی و مدرنیزاسیون هاب های حمل و نقل و همچنین فرودگاه سوم استانبول ، جذب کارکنان حرفه ای و خرید برای سرمایه گذاران را دارد .
منبع: خرید ملک ارزان در استانبول

تاریخچه شهر ازمیر

قدمت شهر ازمیر به ۶۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد. این شهر امپراتوری‌های زیادی را پشت سر گذاشته و پادشاهان بسیاری در دوره‌های تاریخی گوناگون آن حکمرانی کرده‌اند. دوره‌های تاریخی این شهر را می‌توان به ۷ قسمت تقسیم کرد.اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

عصر مفرغ، عصر طلایی، عصر آهن، عصر زوال، عصر امپراتوری رم، دوران امپراتوری بیزانس و دوران امپراتوری عثمانی فصول مختلف تاریخ این شهر هستند. در عصر طلایی همانطور که از اسمش پیداست ازمیر بیشترین پیشرفت و توسعه را داشته است. در این دوران که حدود یک قرن به درازا انجامید، با رهبری میلوتوس مناطق مصر، سوریه و لبنان تحت سیطره ازمیر درآمد. بعد از این دوران عصر زوال سر رسید که در به مدت ۲۰۰ سال این شهر در تاریکی و خاموشی به سر برد. جاذبه های ازمیر ترکیه

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.