هزینه زندگی در ترکیه به لیر - هزینه زندگی در ترکیه 2021

هزینه زندگی در ترکیه به لیر - هزینه زندگی در ترکیه 2021 

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا ایرانیان عطش بسیار زیادی برای خرید خانه در ترکیه داشته باشند، خدمات تشویقی بسیار زیادی است که دولت ترکیه برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از ایرانیان به منظور سرمایه گذاری در خارج از کشور به سراغ ترکیه رفته و بر روی بازار ملک در این کشور سرمایه گذاری کنند. به منظور اثبات این مسئله باید گفت امروزه شهرهای تفریحی کشور ترکیه نظیر استانبول، آنتالیا، ازمیر و… با وجود این که دلایل مختلفی برای خرید خانه در ترکیه وجود دارد و هر یک از ایرانیان به دلایل مختلفی به سراغ این کشور رفته و اقدام به سرمایه گذاری بر روی بازار املاک در کشور ترکیه می کنند، اما یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا امروزه حجم بسیار زیادی از ایرانیان اقدام به خرید خانه در این کشور کنند، اخذ پاسپورت ترکیه است. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده ایرانیان در این کشور شروع به خرید ملک و املاک کنند، تغییر قوانین اخذ اقامت ترکیه است. یکی از کشورهایی که اجازه می دهد تا ایرانیان بتوانند به راحتی در آن اقدام به ایجاد حساب بانکی کرده و اقدام به انجام تراکنش های مالی مختلف کنند، کشور ترکیه است. 

{Homeland خرید خانه در ترکیه|خرید خانه درترکیه|خرید خانه در ترکیه}

آنتالیا که از شهر های محبوب ایرانیان است دارای خانه هایی با میانگین قیمت هر متر مربع 5000 لیر است. اگر در فکر گرفتن اقامت کشور ترکیه هستید، باید خانه ای که در آنکارا خریداری می کنید، تاپو باشد؛ تاپو؛ سند رسمی کشور ترکیه است که برای گرفتن اقامت ضروری می باشد. حال نگران نباشید چرا که می توان با 500 میلیون تومان سرمایه هم در ترکیه ملک خریداری کنید و یا حتی می توانید بعضی از خانه را پیش خرید کنید. و مقدار سرمایه اى که مى خواهید انجام دهید باتوجه به تغییرات احتمالى ارز میزان بالاتر از مبلغ قانونى خرید ملک را انجام دهید. همین مسئله باعث شده تا شاهد تغییرات قیمت آپارتمان در ازمیر باشیم و به دلیل حجم بالای تقاضا از سوی ایرانیان قیمت خانه در این شهر دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. همین مسئله باعث شده که حتی قیمت آپارتمان در ازمیر نیز تغییرات بسیار زیادی کند و به دلیل حجم بسیار زیاد خرید خانه در ازمیر از سوی ایرانیان، قیمت خانه های ترکیه افزایش قابل توجهی پیدا کند.

{خانه در ترکیه خرید|خانه ترکیه خرید|خانه خریدن در ترکیه}

این درحالی است که اعتبار و ارزش پاسپورت ترکیه بالاتر از ایران بوده و همین مسئله به شما اجازه می دهد تا پس از اخذ اقامت این کشور و دریافت پاسپورت ترکیه بتوانید به راحتی به سایر نقاط جهان رفته و بدون ویزا به کشورهای مختلفی سفر کنید. حسن محتشم در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: عمده خریدهای ملک که توسط ایرانیان در ترکیه، دوبی، قبرس یا دیگر کشورها انجام میشود توسط متقاضیان مصرفی و به قصد دریافت اقامت است. برای خرید خانه در اسکی شهیر ترکیه، باید ارز بین المللی یا لیر داشته باشید. همان طور که میدانید، انواع و اقسام راهها برای مهاجرت به کشور ترکیه وجود دارد و شما بر اساس شرایط خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. قبل از این که تصمیم بگیرید در ترکیه ملکی را خریدار کنید، می بایست به چند سوال پاسخ دهید تا به طور کامل متوجه شوید هدفتان چیست.  

{خرید خانه در ترکیه نی نی سایت|خرید خانه از ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار}

به طور مثال افرادی که می خواهند برای خود کسب و کار راه بیندازند، شهر استانبول بهترین گزینه است. ساده ترین راه برای اخذ اقامت و شهروندی ترکیه، خرید خانه است. بد نیست بدانید که قیمت آپارتمان دست دوم در استانبول، بلکه تمام شهرهای ترکیه، نسبت به املاک کلید نخورده بسیار کمتر است. در این بین در این مطلب قصد داریم تا شما را با علت این که چرا ایرانیان علاقه بسیار زیادی به خرید ملک در ترکیه پیدا کردند آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. شهروندی و پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال داده میشود. همین موضوع باعث شده تا امروزه بسیاری از تجار به منظور ایجاد حساب بین المللی اقدام به خرید خانه در ترکیه کرده و از این طریق بانک های این کشور فعالیت های اقتصادی خود را پیگیری کنند. تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات (به عنوان مثال تبدیل بیت کوین به لیر ترکیه) از طریق شبکه بانکی معمولاً بین 1 تا 3 روز زمان میبرد. روز گذشته رئیس اتاق بازرگانی تهران آماری از خرید ملک توسط ایرانیان در ترکیه ارائه کرد که تامل برانگیز بود.
منبع: خرید ملک ارزان در ترکیه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.