چه چیزخریداران ملک در ترکیه راتهدید می کند؟

چه چیزخریداران ملک در ترکیه راتهدید می کند؟

هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه قابل مقایسه با کشورهای اروپایی و امریکایی نیست همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا بسیاری از خانواده ها رویای اخذ اقامت در ترکیه با خرید ملک را داشته باشند. قیمت خرید ملک در شهرهای بزرگ ترکیه چندان هم کم نیست ولی برابر با مناطق بالای شهر تهران است. خریدهای سرمایهای و بلااستفاده گذاشتن واحدهای مسکونی در تهران و دیگر شهرهای کشور، عامل اصلی «گرانی نجومی مسکن» و «شکلگیری مسافت فضایی تا کلید خانه» در بازار مصرفی است. خرید ملک در بشیکتاش استانبول شامل املاک مسکونی و تجاری مدرن در محلات محبوب بشیکتاش شامل بِبِک، لِوِنت، آرناووت کوی، اورتاکوی، اولوس و نیشان تاشی استانبول میشود. شایعاتی وجود دارد که املاک مسکونی مرغوب ترکیه به اتباع خارجی واگذار نمی شود. معمولا پروژه های آپارتمانی مجهز و بزرگ از قیمت بیشتری نسبت به سایر املاک برخوردار هستند. با توجه به روند رو به رشد ترکیه و تلاش برای پیوستن به اتحادیه اروپا ، این کشور مورد توجه شهروندان سایر کشورها شده است. برای اینکه حسابی توجهتان را به این مقاله جلب کنم، بگذارید با یک آمار شگفتانگیز رو به رویتان کنم. هیچ شکی هم نداشته باشید که در سال 2021 این آمار چندین برابر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

{برای کسب شهروندی و اقامت دائمی، این مقدار است.|خرید ملک در ترکیه دیوار|خرید خونه تو ترکیه|خرید خانه در ترکیه نی نی سایت}

سرمایه گذاری در ترکیه با توجه به موقعیت مناسب و آینده روشن این کشور: دولت ترکیه سال قبل اعلام کرد که این کشور در آستانه ورود به اتحادیه اروپا است. این کشور به دلیل توسعه اقتصادی، آب و هوای متنوع و موقعیت قرارگیری استراتژیک آن بین سه قاره همواره مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. بخش ساری یر در مجتورت محله بشیکتاش واقع شده و از آب و هوای خوبی برخوردار است قیمت ملک نیز در این منطقه بالا بود و به دلیل بلندی و پستی و شیب های تند برای سالمندان مناسب نمی باشد . تصاویر خانه های رویایی و ویلاهای لوکس استانبول هر بیننده ای را ترغیب به خرید مسکن در ترکیه می کند. ااما همیشه امکان خرید خانه ارزان در استانبول هم وجود دارد. در درواقع تغیرات به وجود آمده باعث سهولت در اخذ شهروندی و تابعیت ترکیه شده است. به عبارتی قیمت خرید خانه در ترکیه برای کسب شهروندی و اقامت دائمی، این مقدار است. حال اگر ارزش ملک شما کمتر از ۶۰ هزار دلار باشد، مانعی برای اخذ اقامت وجود نخواهد داشت، اما شانس شما برای اخذ این اقامت، بسیار اندک خواهد بود.

{Homeland خرید خانه در ترکیه|خانه خریدن در ترکیه|خرید ملک ترکیه}

خرید خانه در ترکیهاگر ملکی با شرایط لوکس به قیمت خیلی کمتر برای فروش عرضه شده حتما باید اسناد ملکی بررسی شود. خرید ملک ارزان در چنین اماکن و محلههایی، مصداق بارز آتش زدن به مال و سرمایه است و اینکه اصلا سراغش نروید خیلی بیشتر به نفعتان خواهد بود. گرچه برخلاف آمارهای خرید ملک و تاسیس شرکت، آمارهای تفصیلی از سرمایهگذاری خارجیها در خرید اوراق قرضه و سهام ترکیه در دست نیست، اما بررسیهای آماری نشان میدهد از سپتامبر 2018 که شرایط اعطای تابعیت در ترکیه برای خارجیها آسانتر شده، در اوایل سرمایهگذاری شهروندان عراقی، سعودی، روسها، سوریها و شهروندان دیگر کشورها در مقایسه با شهروندان ایرانی بیشتر بوده است، با این حال هرچه به سمت سال 2019 و 2020 میآییم، از تعداد و مبالغ سرمایهگذاری شهروندان دیگر کشورها و حتی کشورهایی که درگیر جنگ داخلی و خارجی نیز هستند؛ کاهش یافته و برخلاف آنان، طی این مدت شهروندان ایرانی به سرمایهگذاری خود در ترکیه به میزان قابلتوجهی افزودهاند. به این ترتیب، فروش خانههای ممنوعه حتی به قیمت نازل به سرمایهگذار، عواقب غیرقابل جبران برای خریدار به همراه دارد. محدودیت های قانونی در زمینه خرید و فروش خانه در ترکیه وجود دارد. 

{و مطلع نبودن از نرخ روز خانه ها و …|خرید ملک در ترکیه|خرید خانه در ترکیه دیوار|خانه در ترکیه خرید}

خرید خانه در ترکیهبرای اینکه تردیدی در معامله وجود نداشته باشد هرگز بدون وکیل و مترجم قرارداد خرید مسکن در ترکیه را امضا نکنید. چندین مورد هزینه و مالیات به ارزش تقریبی 2500 لیر ترکیه به شرح زیر وجود دارند. در ادامه روش های خرید ملک در ترکیه را شرح خواهیم داد. معامله های مشکوک و بی اعتبار تنها یک عایدی دارد و آن از دست دادن سرمایه و ضررمالی خریدار است. برهی از این املاک فاقد اعتبار برای اهذ تابعیت ترکیه هستند. از جمله عدم انتقال کامل برخی از املاک به اتباع خارجی است که باید از قبل بررسی شود. حتما شما هم داستانهایی از فروش یک ملک به چندین نفر، عدم تطابق ملک واقعی با ویژگی های ذکر شده درباره آن و یا تحویل گرفتن اسناد جعلی از صاحب ملک شنیده اید. عدم آشنایی با قوانین خرید ملک در ترکیه و مطلع نبودن از نرخ روز خانه ها و … بسیاری از ایرانی ها در چند سال گذشته با رویای زندگی در یک کشور اروپایی راهی ترکیه شده اند ولی نه تنها ملک مورد نظر را خریداری نکرده اند بلکه سرمایه خود را نیز از دست داده اند. بسیاری از مالکان که دارای مجوزهای قانونی نیستند ملک خود را به قیمت بسیار پایین تری به اتباع کشورهای دیگر می فروشند.
منبع: خرید ملک در محله های استانبول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.