راهنمای خرید خانه درشهرك صدف جزیره كيش - مشاورین املاک کیش

راهنمای خرید خانه درشهرک صدف جزیره کیش - مشاورین املاک کیش

فاصله کیش از راه دریا تا جزیره هندورابی 28 کیلومتر ،تا جزیره فارور 55 کیلومتر ،تا جزیره سیری 87 کیلومتر، تا جزیره ابوموسی 177 کیلومتر ،تا قشم 225 کیلومتر ، تا بندر عباس 300 کیلومتر، تا چابهار 675 تا بوشهر740 کیلومتر و تا دبی 200 کیلومتر فاصله کیش تا تهران از راه هوائی 1052 کیلومتر و از راه زمینی 1600 کیلومتر فاصله کیش تا اصفهان نیز از راه زمینی 1200 کیلومتر است. شما باید برای سفر با قطار به کیش، مسیر (به طور مثال) تهران تا بندرعباس را با قطار طی کنید. این برج در 16 طبقه ساخته شده است و داراری 100 واحد آپارتمان مسکونی با اندازه ی مختلف از 75 تا 335 متر مربع می باشد. کیش دارای آب و هوایی گرم و شرجی است و به همین دلیل فصل توریستی این جزیره زیبا از پاییز تا اوایل بهار است. شکل این جزیره بیضاوی مانند است و در ۱۲ کیلومتری ساحل شیبکوه واقع شده است. این دانشگاهها اکنون دورههای بینالمللی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا را در رشتههایی مانند IT، MBA و مهندسی برق و الکترونیک و حقوق را با همکاری دانشگاههایی مانند دانشگاه چند رسانهای مالزیو دانشگاه موناش (Monash) استرالیا برگزار میکند. سواحل آرام با ماسههای مرجانی آب زلال دریا که شفافیت کم نظیر آن امکان مشاهده انواع آبزیان را در عمق چند متری مقدور میسازد پوشش گیاهی مناسب و سرسبزی و طراوت آن به ویژه در هفت ماه از سال چشماندازی زیبا و تماشائی به آن بخشیده است که سالانه حدود یک میلیون نفر از دوستداران طبیعت و دریا را به سوی خود جلب می کند.

تبصره- در مجموعههای احداثی که پیشفروشنده تعهداتی در برابر مرجع صادر کننده پروانه از قبیل آمادهسازی و انجام فضاهای عمومی و خدماتی با پرداخت حقوق دولتی و عمومی و نظارت آن دارد، اجازه پیشفروش واحد های مذکور منوط به حداقل سیدرصد (30٪) پیشرفت در انجام سرجمع تعهدات مربوط و تأیید آن توسط مرجع صادر کننده پروانه میباشد. گروه املاکت، گروهی تخصصی و خصوصی در زمینه املاک، عمران شهری و کیفیت زندگی است که بهدنبال ایجاد شفافیت، دسترسی و نقدینگی در معاملات ملکی برای همه و با هر میزان سرمایه و سطح نقدینگی است. من و دوستانم کوله گردیم و معمولا فرصتش پیش بیاد به هر شهری سفر می کنیم. تقسیم می شوند. البته نباید از تفریحات آبی و غیر آبی جزیره نیز بگذریم که از طریق رسپینا قابل رزرو می باشند. طول جزیره کیش 15 کیلومتر در محور شرقی-غربی و پهنای آن 7 کیلومتر در محور شمالی جنوبی و تقریباً بیضی شکل است.{خرید ملک کیش|خرید خانه در کیش|خرید اپارتمان کیش}

مؤسسـه اعتباری : حداقل 15 میلیارد ریال که صد در صـد آن باید بصورت نقد نزد بانک مرکزی سپرده شود . برای اجاره سویئت در کیش و یا اجاره ویلا و آپارتمان در کیش بصورت روزانه و یا اجاره بصورت شبانه (مثلا یک شب یا دو شب) در مراکز دارای مجوز همانند اقامت و اجاره سایر واحد های اقامتی در کل کشور شناسنامه افراد الزامی می باشد. تعداد پروازهای روزانه این فرودگاه به بیش از 100 پرواز در روز نیز بالغ می گردد. در فرودگاه بین الملی کیش روزانه دهها پرواز داخلی و بین المللی انجام میشود. این نوشته متعلق به گروه املاکت است و شامل قانون کپیرایت میشود. کیش یکی از مهمترین مناطق آزاد تجاری ایران است و توسط سازمان منطقه آزاد کیش اداره میشود. همزمان با توسعه توریستی و تجاری جزیره، بخشی از افراد بومی به کارهای خدماتی روی آوردهاند. همراهی با خریدار همزمان با انتقال سند مالکیت و تهیه اسناد پیوست مبایعه نامه برای ثبت در بایگانی به منظور بهره برداری احتمالی در آینده . حتی راههای بسیاری برای سرمایهگذاری در حوزه املاک بدون پول و با جیب خالی وجود دارد! راههای سرمایهگذاری در حوزه املاک با پول و سرمایه کم بسیار زیاد است و در محتوای این نوشته نمیگنجد!

{نحوه پیش خرید آپارتمان|حداقل مبلغ لازم برای پیش خرید واحد در کیش|خرید آپارتمان کیش}

برای آگاهی از قوانین طلایی سرمایهگذاری املاک و راههای زیرکانه خرید و فروش ملک با پول کم و راههای تامین سرمایه و خرید خانه با جیب خالی که هیچکس از آنها اطلاع ندارد کافیست با مشاورین املاکت تماس بگیرید. جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس است که با بیش از 90 کیلومتر مربع وسعت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است. جزیره کیش با 90457 کیلومتر مربع مساحت یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران بین مختصات جغرافیایی 53 درجه و 53 دقیقه تا54 درجه و 4 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ و 26 درجه و 29دقیقه تا 26 درجه و 35 دقیقه عرض شمالی واقع شده است. برای انتقال سند مالکیت ثبتی در جزیره کیش ابتدا براساس متن مبایعه نامه ای که در دفتر املاک تنظیم نموده اید باید به دفترخانه ای که برای انتقال سند مالکیت در کیش تعیین شده است مراجعه نمایید و درخواست خود را همراه با مدارک ذیل به اطلاع متصدی مربوطه برسانید . شهر کیش یکی از گردش پذیرترین مناطق در ایران است که با وجود هتل های زیاد و مراکز تجاری خرید و جاذبه های دیدنی و گردشگری توانسته شرایط خوبی را به منظور سکونت و زندگی برای افراد فراهم کند و همچنین سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در بخش پروژه های مسکونی توانسته اند نظر مثبت افراد را جذب کنند، به گونه ای که سالانه شرکت های پیمانی به منظور ساخت و ساز در پروژه های مسکونی بی شماری اقدام می کنند.
منبع: پیش فروش کیش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.