خرید ملک در ترکیه - قیمت خرید خانه در ترکیه

خرید ملک در ترکیه - قیمت خرید خانه در ترکیه 

داشتن محلهای آرام در کنار فروشگاهها و مراکز بازی و سرگرمی به همراه زیباییهای رود بسفر، باعث شده است که خانههای این منطقه گران ترین خانه های استانبول باشند. این شهر دارای قسمت های اروپایی و آسیایی می باشد که بخش اروپایی آن محبوبیت بیشتری بین مردم دارد. گروه مشاورین املاک درخت سفید که یکی از بهترین سایت های خرید خانه، آپارتمان و ویلا در ترکیه است، با بیش از پانزده سال سابقه فعالیت در عرصه ی خرید و فروش ملک، ثبت شرکت و انجام امور مهاجرتی در کشور ترکیه و همچنین همکاری و مشاوره در زمینه های امور مالی و مالیاتی و همچنین آنالیز بازارهای بین المللی با شرکتهای اروپایی و عربی، آماده ارائه خدمت به هموطنان گرامی است. سلام من خودم تو دفتر هواپیمای مشغول هستم و سه سال سابقه کار دارم من اخذ ویزای کاری بگیرم یا از طریق اجاره خونه اقدام به اقامت کنم؟ آمار سال 2021، حاکی از آن است که خرید ملک در ترکیه، از هر زمان دیگری بیشتر شده است. اگر یکی از دفاتر درخواست خرید خانه توسط متقاضی خارجی را رد کرد، متقاضی می تواند از طریق اداره و یا سرپرستی منطقه به طرح درخواست مجدد اقدام نماید. مناطق مختلفی در شهر استانبول وجود دارند که میتوانید با قیمتهای مختلفی در آنها خانه خریداری کنید. 

{خرید ملک در ترکیه|خانه ترکیه خرید|خرید خانه در ترکیه}

خرید خانه در ترکیه اگر شما اقدام به اجاره خانه مبله می کنید، حتما از تمام وسایل و لوازم موجود در خانه فیلم برداری کنید و لیست تمام وسایل را در اجاره نامه بنویسید تا در زمان تحویل ملک دچار مشکل نشوید. بر اساس قوانین مطرح شده توسط دولت ترکیه، تمام افرادی که خانه و آپارتمان ارزان قیمت در شهرهای مختلف آن با حداقل قیمت خریداری کنند، می توانند در ابتدا اقامت موقت و با تمدید اقامت به مدت 5 سال، اقامت دائم را کسب کنند. بر اساس قوانین جدید دولت ترکیه یکی از راههای اخذ مجوز اقامت در این کشور خرید ملک است. دولت ترکیه با این روش توانسته سرمایه گذاران زیادی را به کشور خود جذب کند. از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه این است که نه تنها به سرمایه زیادی احتیاج ندارد، بلکه هزینه زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورها بسیار کم است. به گزارش کاماپرس، ایرانیان در سال 2019 و ابتدای 2020 در ابتدای صف خریداران ملک در ترکیه ایستاده اند و دلیل استقبال آنها از سرمایه گذاری در حوزه املاک ترکیه را باید در مزیت هایی جستجو کرد که با خرید ملک در ترکیه (https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156) عاید سرمایه گذار می شود. البته در سال های گذشته شاهد افزایش خرید ملک در شهرهای ساحلی به مانند آلانیا، آنتالیا، ازمیر و کوش آداسی و همچنین در شهر استانبول برای ایرانیان بودیم .

{خانه خریدن در ترکیه|خرید خانه ترکیه|خرید ملک در ترکیه دیوار}

در چندین سال اخیر آمار خرید املاک در کشور ترکیه و همچنین فروش آن به طور چشمگیری افزایش یافته و راه را برای کلاهبرداران و سودجویان باز کرده تا از نبود اطلاعات و آگاهی خریداران از شرایط خرید ملک سوء استفاده کنند. در مرحله دوم، اقامت در ترکیه به صورت سه ساله می باشد و در نهایت پس از اخذ مدارک و استعلامات لازم، می توانید درخواست اقامت دایم-تابعیت خود را پس از چهار سال به وزارت کشور ترکیه تسلیم نمایید. ملکی خریداری شده مورد تایید سازمان ها و وزارت های مربوطه نباشد. شهروندان خارجی می توانند هر نوع ملکی از جمله (خانه،تجاری،زمین و اراضی ) را با کسب استعلام از مراجع مربوطه خریداری نمایند. متقاضی می تواند از سازندگان درخواست ارائه مجوز های قانونی آنها را داشته باشد و یا از صحت فعالیت آنها با استعلام از مراجع مربوطه مطمئن شود. خریدار می بایست قبل از اقدام به خرید به نیت اخذ اقامت و یا تابعیت کشور ترکیه بر اساس تبلیغات انجام شده صحت آنها را از وزارت کشور ترکیه و یا سفارت جمهوری ترکیه در کشور مبدا جویا شود. بنابراین مالیات و هزینه های جانبی یکی از مهمترین معایب خرید ملک در ترکیه می باشد. بنابراین افرادی که آگاهی کافی ندارند و موسسات معتبر را نمی شناسند گرفتار افراد کلاهبردار می شوند و در عرض چند لحظه تمام دارایی خود را از دست می دهند.

شهروندان خارجی و یا شخصیت های حقوقی ثبت شده در خارج از ترکیه می توانند از مالکین و موسسات مالی (بانک) معتبر درخواست خرید اعتباری داشته باشند و قانون محدودیتی در این مورد ندارد. هیچ گونه محدودیت در مورد اعطای اعتبارات بانکی و مالی از سوی موسسات ترک به شرکت های خارجی در قوانین دیده نشده است. طبق تبصره ۳۵ قانون املاک و اراضی به شماره تصویب ۲۶۴۴ در ۱۸ ماه مه سال ۲۰۱۲ تملک و خرید اراضی برای تمامی اتباع خارجی در ترکیه بلا مانع اعلام شد. شهروند خارجی حق تملک و یا اجاره اراضی جمهوری ترکیه را که در مناطق نظامی-امنیتی واقع شده اند را ندارد. در صورت عدم در اختیار داشتن سهام توسط شخص خارجی به صورت رسمی ، ولی با اعطای حق امضا و بر کناری مدیران و گردانندگان شرکت به عنوان یک شخص حقوقی در ترکیه تلقی می شود. در صورت عدم حضور خریدار، هزینه ی اخذ وکالت ۱۵۰ یورو می باشد. با حضور مالک، ملک به نام شما سند می خورد.

منبع: خرید ملک در محله های استانبول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.