خرید ملک در ترکیه - راهنمای کامل شما

 خرید ملک در ترکیه - راهنمای کامل شما

خرید ملک در ترکیه نی نی سایتخرید ملک یکی از بهترین و آسانترین روش های سرمایه گذاری در ترکیه است که طی سه سال اخیر از رشد بالایی برخوردار بوده است. دراین سال های اخیر به دلیل استقبال زیاد و درخواست فراوان برای اخذ وام توسط اتباع کشور های خارجی، بانک ها تصمیم گرفتند با شرکت های سازنده املاک قراردادی تنظیم کنند تا اتباع خارجی برای اخذ تسهیلات و خرید ملک فقط به این شرکت ها مراجعه کنند. با توجه به قوانین جدید سال ۲۰۱۸ و تسهیل شرایط دریافت اقامت و تابعیت ترکیه افرادی که اقدام به خرید ملک با ارزش بیش از ۲۵۰ هزار دلار آمریکا را می کنند، پس از خرید ملک می توانند اقامت دائم و تابعیت کشور ترکیه را درخواست کنند و نیازی به سپری شدن پنج سال اقامت کوتاه مدت قبل از درخواست را ندارند. شرایط خرید اقساطی خانه و ملک در ترکیه به دلیل اینکه در ابتدای امر مجبور به پرداخت همه مبلغ ملک نیستید، عملاً یک روش عالی برای سرمایه گذاری خواهد بود. محله لونت مربوط به شهرداری منطقه بشیکتاش بوده و در قسمت غربی بسفر واقع شده است. لونت یکی از بهترین و گران ترین مناطق سمت اروپایی استانبول می باشد که ساختمان های آسمان خراش که اکثراً تجاری و بسیار گران قیمت و زیبا هستند تماماً در این محله مشاهده می شود.

{خرید خانه از ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر|خانه ترکیه خرید}

خرید خانه در ترکیه

در پایین تعدادی از محله های ارزان قیمت در شهر استانبول را مشاهده میکنید. زمانی که شما اقدام به خرید خانه و یا آپارتمان در استانبول ترکیه میکنید، تنها مالک یک قطعه زمین و یا خانه در ترکیه نمیشوید؛ بلکه در اقتصاد ترکیه سرمایهگذاری میکنید. ببک به خاطر زندگی لوکس و مجلل شهری، کافه ها و رستوران های لوکس و با کیفیت مشهور است همچنین ساحل آن همیشه سرزنده است و محبوبیت زیادی در بین خارجی ها دارد. این جاده ساحلی مجلل ترین هتل ها، رستوران ها و کلوپ های شبانه شهر را در خود جای داده و دارای یک مسیر گسترده دوچرخه سواری و پیاده روی در امتداد بسفر و بین دو پل آن است. گرچه آلاچاتی و منطقه بکر و زیبای سزمه کوچک و محدود هستند اما با مرکز شهر اِزمیر تنها چند دقیقه با ماشین فاصله دارند. البته لازم به ذکر است که گر چه این مناطق از مرکز استانبول دور و دارای فاصله هستند ولیکن تمام امکانات شهری در آنها مهیا شده است و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول نیز به این مراکز گسترده شده است.

این محله ها بدلیل فاصله نسبتا زیاد نسبت به مرکز شهر استانبول ملک های ارزانی را دارا می باشد که در آنها قیمت زمین به دلیل پایین بودن مورد توجه ویژه شرکت های ساختمانی قرار گرفته اند. وقتی پس از اتمام دوره اقامت کوتاه مدت شما برای اقامت دائم ترکیه و شهروندی اقدام می کنید پرونده شما به وزارت کشور ارسال شده و آنها پس از بررسی سوابق و مستندات دیگر از کشور مبدا و پلیس ترکیه اقدام به صدور اقامت شما یا شهروندی خواهند نمود. خرید ملک در ترکیه یکی از مهم ترین عواملی است که افراد می توانند از طریق آن اقدام به اخذ اقامت ترکیه نمایند. نکته پایانی و مهم در خرید خانه ارزان در ترکیه این می باشد که زمان انتخاب خانه دقت کنین تا صرف قیمت پایین خانه شما را صاحب اول و آخر خانه در ترکیه نکند. در گام اول باید ملک مناسب را پیدا کنید و پس از ان باید بررسی های لازم در رابطه با ان ملک را انجام دهید. از موارد دیگری که در مورد اقامت ترکیه است این است که بررسی پرونده متقاضیان شهروندی ترکیه توسط اداره مهاجرت این کشور انجام نمی شود و خرید خانه و دریافت اقامت کوتاه مدت در دوره های اول در اختیار اداره مهاجرت است.

از دیگر آثار دیدنی آن می توان به بازار بزرگ استانبول، بازار آراستا Arasta Bazaar ، میدان اسب دوانی Hippodrome، کاخ توپکاپی مربوط به دوره عثمانی، مسجد آبی که با کاشی و مناره هایش معروف است و آب انبار باسیلیکا در قرن ششم، بزرگترین مخزن آب باقیمانده از دوره بیزانس در استانبول، اشاره کرد. سلطان احمد، قطب تاریخی شهر استانبول و زمانی مرکز اجتماعی و سیاسی امپراتوری های روم ، بیزانس و عثمانی بود. به همین دلیل در حاشیه شهر ازمیر ترکیه خونه ای با قیمتی مناسب پیدا کردم. در جمهوری ترکیه با خرید خانه ابتدا اقامت حداکثر دو ساله دریافت می کنید و پس از آن اقامت سه ساله به شما تعلق می گیرد. همچنین، مقامات یک بررسی محلی انجام خواهند داد و از شما می خواهند به مصاحبه به زبان ترکی شرکت کنید. سلام. با مبلغ 70 هزار دلار شاید به صورت محدود و سخت بشه اقامت دریافت کرد. شاید اولین و مهمترین نکته ای که در زمینه خرید ملک در ترکیه باید به آن توجه شود ، این است که اتباع خارجی امکان و اجازه خریداری املاک در مناطق روستایی نشین ، دهکده ها و بویژه در حوالی و اطراف مناطق نظامی ترکیه را ندارند و تنها مجوز خرید آپارتمانها و عراضی تعیین شده از طرف دولت ترکیه به اتباع خارجی داده می شود.
منبع: سایت املاک ترکیه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.