خرید آپارتمان در کیش

مشاوره املاک در ترکیه

خرید آپارتمان در کیش

نکاتی برای خرید آپارتمان در کیش :

مسأله دیگری که در تعهد تنظیم سند رسمی باید مورد توجه قرار گیرد، این است که شخص متعهد و فروشنده آیا سند رسمی یا وکالتنامه رسمی از صاحب سند برای این امر دارد یا خیر؟ پس مهمترین مسأله در آغاز کار این است که مشخص شود، آیا فروشنده میتواند ملک را منتقل کند یا نه؟ بر اساس این قانون هر قراردادی با هر عنوان که به موجب آن، مالک رسمی زمین (پیشفروشنده) متعهد به احداث یا تکمیل واحد ساختمانی مشخص در آن زمین شود، و واحد ساختمانی مذکور با هر نوع کاربری از ابتدا یا در حین احداث و تکمیل یا پس از اتمام عملیات ساختمانی، به مالکیت طرف دیگر قرارداد (پیشخریدار) درآید، از نظر مقررات این قانون «قرارداد پیشفروش ساختمان» محسوب میشود. هیئت داوران متشکل از داور منتخب پیشفروشنده و داور منتخب پیشخریدار و یک داور است که طرفین بر آن رضایت داشته باشند، و اگر نتوانستند توافق کنند داوری از طرف رئیس دادگستری شهرستان معرفی می­شود. چنانچه پیشفروشنده به رغم اعلام دفترخانه، حداکثر ظرف ده روز برای انتقال سند در آن مکان حاضر نشود، دفترخانه به تنظیم سند رسمی به نام پیشخریدار اقدام می­کند و ادارهی ثبت اسناد و املاک محل وقوع ملک نیز موظف است، نسبت به تفکیک ملک پیشفروش شده بنا به درخواست ذینفع، اقدام کند.پس از انتقال رسمی و قطعی واحد پیش فروش شده و انجام کلیهی تعهدات از جانب طرفین، قرارداد پیشفروش از درجهی اعتبار ساقط شده و طرفین موظفند قرارداد را به دفترخانه مربوطه عودت دهند.

{قیمت اپارتمان کیش|نحوه پیش خرید آپارتمان|پیش فروش آپارتمان مسکونی کیش}

فروش آپارتمان در کیشقیمت آپارتمان در شهرک صدف کیش تابع محل قرار گیری بلوک مسکونی ، میزان نورگیری ، طبقه و مساحت است و از نظر نوع ساخت ، مصالح ، امکانات مشاع و غیره تمامی بلوک ها در سطح مطلوبی قرار دارند . مسافران در سفر به جزیره کیش اغلب این مراکز خرید را در برنامه خود قرار میدهند و از همین جهت پیشنهادها و نظرهای جالبی راجع به هریک از آنها دارند که میتواند راهگشای خوبی برای سایر افرادی باشد که تجربه کمتری دارند یا تاکنون از این مراکز، خرید نکردهاند.بهعنوان مثال، گردشگران زیادی تجربه خرید شکلات و قهوه از شعبههای آرتاکیش را داشتهاند که از نظر قیمت و تنوع با سلیقه آنها متناسب بوده است.مرکز خرید پردیس ۱ کیش برای خرید بهترین پوشاک زنانه، مخصوص لباسهای مجلسی با قیمت مناسب پیشنهاد شده است. براساس آمارهای ارایه شده حدود 60 درصد از بهای ساخت آپارتمان مربوط به هزینه خرید و آماده سازی زمین برای ساخت می باشد و حدود 40 درصد از هزینه های ساخت مربوط به هزینه تامین مصالح ساختمان و سایر نهاده هایی که در ساخت آپارتمان تاثیر دارند می باشد ، بنابراین عواملی همچون قیمت زمین ، قیمت مصالح ساختمانی ، هزینه دستمزد کارگر از فاکتور های تعیین کننده در قیمت آپارتمان در کیش می باشند .

بهای ملک و چگونگی پرداخت آن موضوعی است که باید با دقت و با جزییات، در قرارداد پیش فروش اعلام شود. این منطقه بافت نوسازی دارد و اکثر ساختمان های آن به شیوه مدرن ساخته شده اند. اما مالکان می بایست در جریان باشند که به علت رطوبت بالای هوا و گرمای بیش از اندازه می تواند باعث استهلاک ساختمان و حتی وسایل منزل باشد و بهتر است که از خالی نگه داشتن خانه های خود برای مدت زمان طولانی بپرهیزند تا از بروز مشکلات ناشی از گرما و رطوبت در امان بمانند. اگر مساحت واحد تا ۵ درصد بیشتر باشد، هیچکدام از طرفین نمی­توانند معامله را فسخ کنند، اما اگر از ۵ درصد بیشتر باشد، تنها خریدار می­تواند معامله را فسخ کند یا مبلغ اضافه را پرداخت کند.همچنین اگر مساحت واحد تحویل داده شده کمتر از ۹۵ درصد مقدار توافق شده باشد، پیشخریدار می­تواند معامله را فسخ کند یا قیمت آن را به نرخ روزِ بنا و نظر کارشناس کسر کند.

{پیش فروش خانه کیش|پیش فروش مسکن کیش|خرید اپارتمان کیش}

مشاوران املاک موظفند پس از انجام مذاکرات مقدماتی، طرفین را برای تنظیم سند رسمی این قرارداد به همان دفترخانه ارجاع بدهند و نمی­توانند خودشان اقدام به تنظیم این قرارداد نمایند، در غیر این صورت مجرم تلقی می­شوند. در برخی موارد، سازنده هایی که اغلب واحدها را قبل از ساخت پیش فروش کردهاند آنچنان رغبتی به انجام همه تعهداتشان ندارند.نکته مهم دیگر این است که قولنامه و یا قرارداد غیر رسمی که در دفاتر مشاور املاک تنظیم شود، به تنهایی اعتبار لازم را نداشته و پیشفروشنده موظف به تنظیم قرارداد رسمی هنگام عقد قرارداد در دفاتر رسمی و سپس انتقال سند رسمی بعد از اتمام پروژه است.اگر فروشنده در اواسط پروژه کار را به صورت نیمهکاره رها کند یا نقایصی در اجرای آن داشته باشد، خریدار یا خریداران میتوانند با مراجعه به دادگاه تقاضای صدور حکم، به محکومیت به اجرا یا تکمیل تعهدات وی را بکنند. یکی از شروط مهم قرارداد پیش فروش، تعیین تاریخ تحویل ملک است که باید برای اجرای آن ضمانت اجرای محکمی قرار داد تا در صورت تأخیر، خریدار بتواند کلیه ضررهای خود را جبران نماید.با توجه به مسائل مختلفی که سازندگان با آن درگیرند، همیشه تلاش میکنند زمان تحویل ملک را برای جلب خریدار کوتاه جلوه دهند و معمولاً به دلایل مختلف نمیتوانند به تعهد خود پایبند باشند. 
منبع: فروش آپارتمان کیش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.