قیمت خرید خانه و آپارتمان در آنکارا

قیمت خرید خانه و آپارتمان در آنکارا

همچنین پس از فارغ التحصیلی می توانید به راحتی در این شهر مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید. 1. حداقل سرمایه لازم یا حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه در شهر استانبول چقدر است؟ جدول زیر براساس آخرین اطلاعات قیمت خرید ملک در ترکیه، توسط مجموعه حقوقی سروش فردا جمع آوری و تدوین شده است. اما در ترکیه شهرهای جذاب دیگری نیز برای خرید ملک متقاضیان وجود دارد. میدانیم، امروزه خرید خانه در استانبول بسیار خواهان دارد، اما شاید همه بودجهی لازم برای این کار را نداشته باشند؛ اینجاست که خرید ملک در آنکارا، به عنوان پایتخت ترکیه، با امکانات مشابه استانبول اما با قیمتهای ارزانتر، وارد میدان میشود. درست همانند امکانات پزشکی، ترکیه به امکانات آموزشی با کیفیت بالا، به صورت دولتی و خصوصی، در تمام سطوح سنی تجهیز شده است. قیمت خرید ملک در مسلک استانبول به نسبت سایر مناطق استانبول گران تر است اما وجود تنوع ملکی و امکانات رفاهی گسترده باعث شده است تا این منطقه مورد انتخاب سرمایه گذاران و مهاجرین ایرانی بسیاری باشد. اما چالش اصلی اینجاست که تا زمان انتقال سند از فروشنده به خریدار نمیتوانید برای اقامت ترکیه اقدام کنید. اما به طور کلی میتوان گفت که شهرهای استانبول، ازمیر، آنکارا و آنتالیا بهترین شهرهای ترکیه برای حداقل خرید ملک در ترکیه برای اقامت هستند.

{2. شرایط خرید ملک اقساطی در ترکیه چگونه است؟|خرید املاک در ترکیه|خرید خانه در ترکیه به لیر|Homeland خرید خانه در ترکیه}

حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت از اهیمت بسیاری برخوردار است چرا که به این ترتیب میتوانید حداقل بودجه لازم برای مهاجرت را تعیین کنید. هزینه خرید خانه در شهر دنیزلی خیلی بالا نبوده و نسبت به سایر شهرهای ترکیه کمتر است. 5. خرید ملک در استانبول نسبت به سایر شهرهای ترکیه چه مزایایی دارد؟ قیمت املاک در بدروم نسبت به شهرهای پر جمعیت مثل استانبول و آنکارا ارزان تر است. خرید ملک اقساطی در ترکیه تنها محدود به خانه های کلید نخورده (نوساز) است. با توجه به اینکه انتقال سند تنها پس از پرداخت کل ارزش ملک میسر است، بنابراین این پروسه به زمان پس از تسویه حساب و پرداخت آخرین قسط موکول میشود. با توجه به اینکه حداثل قیمت خرید ملک در ترکیه برای هر متر مربع در گرانترین و ارزانترین شهرهای ترکیه 25.000.000 تومان است. با وجود شرایط بهداشتی و اقتصادی جهانی ، تقاضا برای موجودی آپارتمان و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه کاهش نیافته است. 2. شرایط خرید ملک اقساطی در ترکیه چگونه است؟ راه چاره آن است که در این راه، از خدمات موسسههای معتبر استفاده نمایید.

سپس یک حساب بانکی در یکی از بانک های معتبر ترکیه افتتاح کنید. در صورتی که قصد خرید ملک در ترکیه - https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156 - و سپس اخذ اقامت ترکیه در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید، شما در آنکارا می توانید با بوجه های متفاوت خود خانه های مناسبی را پیدا کنید. ما در ترکی پراپ به شما پیشنهاد میکنیم با سفارت کشور خود مشورت کنید. اگر زبان ترکی را نمی دانید حتما با وکیل خود و یا شخصی که ترکی را می داند برای عقد قرارداد حاضر بشوید. علاوه بر این ، شما می توانید با خرید ملک با مبالغ پایین تر از 250 هزار لیر اجازه اقامت برای خود و خانواده خود دریافت کنید و در صورتی که به مدت 5 سال در ترکیه به طور بی وقفه در ملک خود زندگی کنید ، می توانید حق تقاضای تابعیت ترکیه را داشته باشید. در خصوص فروش اقساطی ملک در ترکیه، هر فروشنده ای شرایط مختص به خود را دارد. همانطور که اشاره کردیم، فروشنده میتواند شرایط خرید ملک به صورت اقساطی را تعیین کند. تنها زمانی قرارداد را امضا کنید که کاملا مطمئن باشید. تخمین صورت گرفته توسط بانک مرکزی ترکیه نشان می دهد تنها در سال گذشته اتباع خارجی ۵/۷ میلیارد دلار در بخش مسکن این کشور سرمایه گذاری کرده اند. {خرید خونه تو ترکیه|خرید ملک در ترکیه|خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان}

تخمین صورت گرفته توسط بانک مرکزی ترکیه نشان می دهد تنها در سال گذشته اتباع خارجی7/5 میلیارد دلار در بخش مسکن این کشور سرمایه گذاری کرده اند. پس قیمت ملک در ترکیه به پول ایران حدود 2 میلیارد تومان خواهد بود. اگر خانه ای که برای خرید در ترکیه انتخاب کردهاید حدود 80 متر باشد. ولیکن لازم به ذکر است که شما با خرید هر ملکی به هر قیمتی در ترکیه می توانید درخواست اقامت دایم در ترکیه را داشته باشید که شامل خریدار به همراه همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال آنها می شود. بطور مثال اگر 1 میلیارد تومان بودجه دارید، میتوانید ملکی به ارزش 2 میلیارد و پانطد میلیون تومان بخرید و مابقی مبلغ خرید را در مدت 3 تا 5 سال بصورت اقساطی پرداخت کنید. در بیشتر مواقع پرداخت یک سوم یا نیمی از ارزش ملک به عنوان پیش پرداخت و مابقی در اقساط 12 الی 24 ماهه بسیار معمول است. هزینه زندگی در آنکارا 23.05% ارزانتر از تهران است و هزینه اجاره خانه در آنکارا نیز 76.83% کمتر از تهران است.
منبع : خرید ملک در آنکارا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.